Nekad ImporteN | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImporteN

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097751732/

Ditt Hex-ID: 110000143cca8b4

Vad är din discord tagg? ImporteN#7358

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? P

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm, dödar någon utan anledning. Innan stod det terrordåd.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag dödade en streamer utanför apoteket utan anledning, tyckte inte han var skön så jag streamsnipade och dödade honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag dödade en streamer utanför apoteket utan anledning, tyckte inte han var skön så jag streamsnipade och dödade honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktigt, det jag gjorde var helt fel och kommer verkligen inte att hända igen. Det kommer inte hända igen eftersom att nu vill jag verkligenm in o rpa t 100% då de lov o jag vill fortfarande rpa efter lovet och kommer inte begå nåra regelbrott alls. Markera mina ord. Däremot vill jag förklara att streamsnipa en grabb o döda han e inte terrordåd eller mass rdm. Vill ba påpeka det men kommer verkligen inte säga att min ban var fel för den var 100 % rätt. Det var bara en fel anledning till att banna mig. De regelbrotten jag begick var: streamsniping, rdm. Vill bara påpeka ännu en gång detta betyuder inte att bannen var felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan som lallare som typ lall, vdm, c logg osv. jag har tagit lärdom av de typen av reglebrotten men nu valde jag att göra ett misstag som kosta mig mke.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skitit i att döda grabben eller ens ha tanken om att göra nått så idiotiskt som jag precis gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig riktig mke. Varför jag har lärt mig mycket e för att jag har plågats av att inte rpa de de lov o alla mina vänner rpar. Känner mig utråkad och det har fått mig att tänka igen min ban rätt så mycket. Hade jag ggått in i servern nu så skulle den tanken om att göra nått sånt eller någon annan typ av regelbrott inte finnas alls. Markera mina ord, ni kan blackli sta mig me nån knapp ifall de händer nått sånt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

kommer se till så att det aldrig händer framöver, markera mina ord, blacklista mig idall nått sånt händer igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka