Accepterad immses | Medlem ansökning (kkakann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

immses

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad är ditt discord namn? immses

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adel Kamilihaj, 22 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn, självständig och lättlärd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: OBS. Har dyselexi så ni vet om det. Han kommer från en tuff miljö. Jobbar och sliter väldigt mycket. Stort fan av sportbilar och har pluggat som mekaniker. Mina planer är att ba leva ett vanligt liv och jobba med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har väldigt mycket erfarenhet inom rp och kommer bidra med en lugn stämning. Kör mycket på sunt förnuft då balansen är viktigt inom rp då man kan veta hur man agerar i olika händelser. följer regler väldigt noggrant också. Så med mig kommer jag ba skapa en väldigt bra rp upplevele inte bara för mig själv men för andra också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara själv ska vinna att låta andra ockå kunna ha roligt och få skapa sinna historier. RP är väldigt simpelt och vad som än händer så är själva rollspelet det man e här för. förlorar man eller vinner spelar mig ingen roll bara allt görs rätt och att alla har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag har alltid försökt följa dem noggrant, men jag har sett andra göra misstag och lärt mig av det. Jag vet hur viktigt det är för RP-upplevelsen att alla håller sig till reglerna, så jag försöker alltid spela på ett sätt som gynnar både RP och andras upplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP. Du ska agera som om ditt liv betyder något tex inte springa mot någon som riktar vapen mot dig. RDM, VDM, NLR mm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har mycket erfarenhet och vet hur man ska agera då jag har över 2 tusen timmar och är irl en väldigt lugn människa. Så jag bara gör mitt.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka