Nekad immrsundell | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198784925025/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Maionais#1219

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt i Stockholm han blev född 2000 och han fyller 14 juli hans familj består ut av sin mamma och sin syster han hade inte en pappa eftersom han var med i en tragisk bil olycka på grund av att han var full när han körde och han miste livet när han körde in i en annan bil och den i andra bilen förlorade också livet så det var bara min mamma och min syster. Min mamma var fattig och hade knappt ett jobb så det var tufft vi hade knappt några pengar. Jag vart retad varje dag i skolan för att jag var fattig. Varje dag vart jag doppad i toaletten och sen fick jag flera slag per dag jag var på väg att ta livet av mig men jag fortsatte även fast det var tufft att leva men jag krigade på och nu är jag 20 bast och jag är rik jag har ett jättefint hus och en lyxig bil. Jag har blåa ögon och jag har en Adidas jacka en Adidas tröja och ett par Adidas byxor. Jag är ganska lång 185 cm och jag är en glad person som är blyg men står endå upp för mobbning. Jag har ganska svårt att säga nej till andra och jag är ganska självsäker. Min favorit mat är Billys och en stor rebell samtidigt som man sitter och spelar spel i mitt lyxiga hus. Jag är intresserad av bilar och sport. Min dröm är att bli mekaniker en dag eller polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bidra med en bra moral och en bra miljö men också bidra med ett bra Community. Jag vill ha till gång till andra saker som tex blocket och jag vill kunna utveckla mitt rollspel. Och så klart bidra till en bra server. Men jag vill också bli medlem för annars blir man begränsade med massa saker tex jobb då kan man inte jobba med bilmekaniker, polis eller hos sjukvård eller att sälja bilar. jag har läst på reglerna ordentligt så jag kan bidra till serven.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blir intresserade av alla människor som är trevliga och tex att ni tar rollspelet så himla seriöst och det gillar jag verkligen. Men också att på vissa servar har man inte ens en egen bil och det känns så overkligt eftersom man får tag i vapen och kan döda folk så himla enkelt.

Hur hittade du Unive? hittade jag genom en streamer som heter cosmos och han la ut en video när han vissade hur man spelade på denna server och han rekomenderade också servern. jag blev också rekommenderade av mina kompisar och dem sa att det var den bästa server i hela svergie så jag bestämmde mig för att testa och jag blev förelskad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att sätta en hög standard för RP-nivån och tipsa nya spelare att den här servern är den bästa att köra på. Sen ska jag ha en bra moral.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli bilmekaniker och jobba på antligen på mekonommen eller falck. Men också bidra till ett bra community och till en bra server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men har varit i andra servrar som inte alls har samma nivå.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka