Nekad immrsundell | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198784925025/

Ditt Hex-ID: 110000131274d61 (Hex)

Vad är din discord tagg? Maionais#1219

Vem var det som bannade dig? WH rasse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? LDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag backade över han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på fight club

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel jag skulle kunnat gåt ut ur bilen och sakt till att han skulle flytta på sig och sen skulle jag kunnat tutat innan. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var när jag var väldigt ny och jag gjorde ett misstag att bli bannad för rdm och det jag gjorde var att jag blev påkörd och sen ställde jag mig upp för snabbt och jag sa inte aj. Den andra var att jag hade mask mitt på piren men jag kunde inte få av mig den då. Den tredje var när jag vart bannad för att jag var afk jag skule hämta läsk och då vart jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat tutat och sagt flytta det var väldigt dummt och det är inget jag ska göra om. Jag hade också kunnat väntat till att han flyttat på sig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra om det och också att man absolut inte ska backa på någon nästa gång skulle jag väntat eller tuttat och sagt flytta innan jag körde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

du kommer få en ny chans men då förutsätter det att det ej förekommer igen :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka