Accepterad Imme | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Imme

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198821709170

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Imme#2306

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Holger Börjesson. och är en kille som bor i Stockholm , Rinkeby. Han fyller 24 år den 2a september och har en Amerikansk bakgrund. Holger föddes i Sverige i staden Stockholm där har han bott hela sitt liv. Holger gillar att spendera sin tid på att fixa sig på morgonen då han alltid vill se bra ut framför andra. Han har mörkt hår som är lite halv krulligt, Han har blåa ögon, och en ganska så svag kropp.
Han spelar tv spel på sin fritid och gillar att vara med sin familj och vänner som är i hans stil. Hans moder kallad Frida arbetar icke då hon är sjukskriven o hans pappa Hassan arbetar inom yrket som bil mekaniker. Holger är uppvuxen på ett bra sätt med disciplin och bra vänner omkring sig som inte gör dumheter. Han gillar att vara social och prata med människor och skaffa nya vänner. Han är ganska pratsam i sig men ändå ganska blyg och gillar att umgås med nya människor som han vill lära känna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är ganska van vid rp då jag har över 600 timmar på fivem,Jag är väldigt aktiv och jag tycker rp är skit roligt,Jag har varit medlem här förut,Mina vänner kör också på denna servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina vänner spelar på denna servern och jag har varit med förut.

Hur hittade du Unive? Jag satte på filtret svenska servrar och denna servern kom upp först av alla,Jag blev lite lockad när jag såg att det var runt 400 pers som var inne så jag bara gick in på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en så rolig och bra rp som möjligt,Jag vill skaffa nya vänner osv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli staff.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive roleplay men jag har spelat på en annan server som heter färjestadenrp men jag tyckte inte det blev så roligt där så jag bytte till denna och denna servern verkar vara en av dom bästa i sverige.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka