Nekad Imme | Beslut Överklagan [.meckan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Imme

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Ditt discord namn: Immeboss

Ditt Hex-ID: steam:110000133589572

Vad för typ av beslut gäller det? Dragen krim samt whitelist

Vem/vilka tog beslutet? Meckan

Varför tror du själv att beslutet togs? Han jag rånade tog upp och ner sina händer så jag inte kunde råna honom medans han väntade på att sin polare skulle springa ut ur huset bakom oss vilket i min värd är metagaming då han inte snackade i telefon eller radio under scenariot vilket man ser i klippet. Jag var frustererad av att han gjorde som han gjorde så jag tänkte inte helt klart och därmed skjöt båda två vilket var riktigt dumt. Hade det hänt igen hade jag gjort på ett helt annorlunda sätt, t.ex tagit hans kompis som gisslan och pratat med de.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt då det jag gjorde inte var så grovt som andra händelser där folk har fått indragen krim. Jag tycker det är lite överdrivet när allt jag gjorde var mild fearrp i detta läget. Hade jag fått göra om scenariot hade det självklart sätt annorlunda ut och jag erkänner att jag gjort fel. Men det ska också tilllägas att motparten i detta scenario med gjorde fel eftersom han tog upp och ner sina händer så att jag inte kunde råna honom medans han väntade på att sin polare skulle springa ut ur ett hus i närheten, vilket jag tycker är solklar metagaming då han inte snackade i någon radio eller mobil under scenariot. Jag blev frustrerad över detta och därmed tänkte jag inte hela tanken vilket sen ledde till detta. Jag hörde inte heller vc ingame eftersom jag hade varit och rånat hus så jag hörde inte när han sa upp med händerna vilket också ändrade hur jag tänkte under situationen. Ja det ska vara en ban och en krim varning vilket jag först fick och det respekterar jag med all rätt. Men

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/loaEclGh9_U5bvKg5?invite=cr-MSxXODIsMjIyNjU0Mjg&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka