Nekad Imme | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Imme

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821709170/

Ditt Hex-ID: 110000133589572

Vad är din discord tagg? Imme#1107

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 37 dagar ish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-23 202315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag dödade en grabb som fick vård på sjukhuset och tog en glock.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spawnat piren och min polare plockade upp mig. Då hamnade vi ett bråk och de slutade med att en av mina polare dog. Då tänkte vi köra honom till sjukan och ge honom vård. Vi körde dit och lämnade vår polare. Eftersom vi hade tråkigt så gick vi runt lite på sjukan och tillslut märkte vi att dörren till där man får vård var upplåst. Då sa min polare att jag skulle gå dit och ta deras saker. Jag ville inte göra de egentligen men min kompis sa att jag var en pussy o skit så jag bara gjorde de. Jag tog en person th med en glock och dödade honom. Sedan lootade jag honom och tog en glock. Därefter fick jag panik och la spawnmenu till piren. Ungefär 5 minuter senare blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var 100% en giltig ban. Irl så går man liksom inte in i ett sjukhus och dödar folk i de och sedan tar de dem har på sig och speciellt inte vapen. De är ju jättemycket suntförnuft från min sida. Sen var de ju också fel av mig att lägga spawnmenu efteråt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de jag gjorde och de ska absolut inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga senaste 3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte ens gått runt på sjukhuset från första början. Jag hade bara suttit kvar i vår bilen och väntat. Jag skulle inte heller lyssna på min polare utan ta mitt eget beslut om vad jag skulle göra. Sen hade jag inte behövt springa runt i sjukhuset helt random utan någon riktig anledning de gör man ju inte irl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Verkligen. Jag har lärt mig att aldrig detta kommer ske igen. Det va ett stort misstag, Och det kommer inte upprepas igen, Det kan jag lova. Jag har lärt mig att inte göra som jag gjorde för att de blir jättetråkig och dålig rp. Jag har även lärt mig att rpa realistiskare för övrigt och att de är väldigt viktigt att spela under suntförnuft. Jag har också lärt mig att inte göra som jag gjorde även om man känner sig tvungen. Och jag har lärt mig att inte loota folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka