- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad heter du på discord? Imme#1107
Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. ardagar
16-23
Helger
Fredagar
16-03
Lördagar
10-03
Söndagar
10-23
Alla dessa tider kommer också vara toapauser matpauser osv.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Kommer inte ihåg men iaf sedans 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 18 gånger. Jag hoppas att udantag kan tas då majoriteten av mina banns var när jag var ny till rp. Hade varit extremt tacksam om jag fick en chans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att visa alla i staden hur man rpar och hur man sköter sig. Om man inte kan reglerna själv som servervakt så ska man inte heller vara servervakt. Om någon lallar så ska man kicka personen men om någon t.ex grovt rdmar eller powergamear eller uppenbart bryter mot reglerna så ska man SV banna personen. Sen kan man också som servervakt DVa bilar så man rensar servern på bilar lite då och då.Man ska inte heller använda sina perms fel abusa eller hota med de t.ex om nån gör något mot dig så tycker jag verkligen inte att man ska hota personen med t.ex ska jag kicka dig? eller ska jag banna dig? bara för man har permsen ska man inte använda de som fel och tro man är mäktigare och större än t.ex vanlig Medlem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag dagligen stöter på icke medlemar och lallare som inte beter sig. Vdmare, rdmare, lall, lall slåss med folk och inte kan bete sig allmänt.Jag vill också vara förebild för nya spelare på servern. Jag vill också kunna DVa bilar iaf det står en bil t.ex mitt i vägen på motorvägen så folk slipper krocka i den osv. Jag vill också göra så att staffs slipper lägga ner tid på folk som inte ska ha så lång ban men ändå få en ban så dom lär sig. Jag vill också vara forebild för nya spelare på servern och göra så att unives rp nivå växer.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man inte klarar av att vara servervakt. Om man t.ex ressar sig själv mitt i ett scenario eller om man bara ressar sig själv när man dör av hunger/törst och man ska absolut inte banna/kicka någon utan anledning. Om man t.ex dvar någons bil som inte ens ska bli dvad osv. Abuse är också om man t.ex revvar sig själv i ett scenario, kickar andra i scenariot för att vinna scenariot. Korruption kan också vara om man ser t.ex sin kompis lalla eller bryta mot reglerna och att man sedan inte bannar personen bara för att det är ens vän.
Vad heter du på discord? Imme#1107
Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. ardagar
16-23
Helger
Fredagar
16-03
Lördagar
10-03
Söndagar
10-23
Alla dessa tider kommer också vara toapauser matpauser osv.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Kommer inte ihåg men iaf sedans 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 18 gånger. Jag hoppas att udantag kan tas då majoriteten av mina banns var när jag var ny till rp. Hade varit extremt tacksam om jag fick en chans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att visa alla i staden hur man rpar och hur man sköter sig. Om man inte kan reglerna själv som servervakt så ska man inte heller vara servervakt. Om någon lallar så ska man kicka personen men om någon t.ex grovt rdmar eller powergamear eller uppenbart bryter mot reglerna så ska man SV banna personen. Sen kan man också som servervakt DVa bilar så man rensar servern på bilar lite då och då.Man ska inte heller använda sina perms fel abusa eller hota med de t.ex om nån gör något mot dig så tycker jag verkligen inte att man ska hota personen med t.ex ska jag kicka dig? eller ska jag banna dig? bara för man har permsen ska man inte använda de som fel och tro man är mäktigare och större än t.ex vanlig Medlem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag dagligen stöter på icke medlemar och lallare som inte beter sig. Vdmare, rdmare, lall, lall slåss med folk och inte kan bete sig allmänt.Jag vill också vara förebild för nya spelare på servern. Jag vill också kunna DVa bilar iaf det står en bil t.ex mitt i vägen på motorvägen så folk slipper krocka i den osv. Jag vill också göra så att staffs slipper lägga ner tid på folk som inte ska ha så lång ban men ändå få en ban så dom lär sig. Jag vill också vara forebild för nya spelare på servern och göra så att unives rp nivå växer.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man inte klarar av att vara servervakt. Om man t.ex ressar sig själv mitt i ett scenario eller om man bara ressar sig själv när man dör av hunger/törst och man ska absolut inte banna/kicka någon utan anledning. Om man t.ex dvar någons bil som inte ens ska bli dvad osv. Abuse är också om man t.ex revvar sig själv i ett scenario, kickar andra i scenariot för att vinna scenariot. Korruption kan också vara om man ser t.ex sin kompis lalla eller bryta mot reglerna och att man sedan inte bannar personen bara för att det är ens vän.