Nekad imamensbrorsha00 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

imamensbrorsha00

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? Karim2670

Vad är ditt namn i verkligheten? Karim Barkji

Vad är ditt discord namn? imamensbrosha00#9751

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Momo Askar och är född 1999-01-31 Momo föddes i Palestine. Momo kan anses som både snäll och arg men det beror på vilket humör Momo är på, Momo har haft en jobbig uppväxt i Palestine efter all krig han förlorade sin pappa i kriget. Momo har 5 syskon som heter Fatima,julia,karim,sara och wali.Momo är älst av alla hans syskon. Momo flytta till Sverige 2005 med sin mamma och sina fyra syskon. Han gick i skolan och fick och slutade skolan med höga betyg. Momo har alltid försökt att inte hamna i problem .Momo har ett stort intresse för djur och naturen han älskar att fiska samt bada. Efter Momo gick ut skolan börja han plugga till att bli en Securitasvakt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill göra en skillnad på serven jag vill samt utveckla servern. jag kommer att göra mitt bästa för att spela med reglerna och inte bryta dem. jag har förut spelat på andra svenska servrar så jag kan det mästa inom rp. jag har hällre aldrig blivit kickad eller bannad från en server så ni behöver inte tro att jag är en som bryter regler. jag vill kunna ha kul på servern. samt hjälpa till att förbättra servern på allra bästa sätt. jag vill också bli polismyndig i severn där jag kan hjälpa att sätta dit dem som bryter mot lagarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och rolig rp för alla och inte bara mig själv. Jag kan bidra med långa och unika senarion för att inte bara ha samma tråkiga som folk har. Jag kan bidra med rp som gör att inte bara jag har kul utan alla runt om kring mig. jag kan också bidra med en aktiv spelare som kommer jobba mycket med det jobbet jag kommer ha och social rp då jag ofta hängre med vänner och gör olika saker då jag tycker det är tråkigt när alla bara sitter själva. jag deltar ofta i fester och sånna saker på serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i scenarion ska alla kunna va med och kunna ändra scenariot på bra sätt. Typ som att jag inte har övertaget hella tiden och alltid får som jag vill i scenarion.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar körde på den och sa att jag skulle testa gå in och köra med dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka