Accepterad imamensbrorsha00 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

imamensbrorsha00

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199370055112/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Karim Barkji

Vad är ditt discord namn? imamensbrosha00#9751

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Momo Askar och är 27 år gammal. Momo föddes med ADHD och blev mobbad för det i skolan. Momo blev också mobbad för att Momo var den enda blatten i klassen. Momo blev mobbad sen F-klass. Men från 3:an till 9:an så var det tuffast. Men när Momo började i gymnasiet det var då Momo började få vänner. Momo gick färdigt alla tre linjerna och gick ut med toppbetyg. Momo hade drömt sen liten att bli en polis. Momo ville bli polis för att stoppa att fler personer blir mobbade. När Momo var liten bodde han i ett område där det skedde flera knivhuggningar och där många blev misshandlade, det är också en av orsakerna till att Momo ville bli polis. Momo ville stoppa misshandeln. Momo blev polis vid 24 års åldern trots sin ADHD. När Momo var liten ville han också bli en mekaniker. Så Momo fixade andra barns leksaker som hade gått sönder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Denna server är den första jag spelade i och jag älskar hur rolig och varierad servern är när det gäller personerna, jag känner att ni är den enda servern med just den egenskapen. Då är det självklart att jag vill bli medlem i denna servern och försöka bidra med så mycket jag bara kan för att göra servern lite bättre. Jag vill kunna bidra till den livliga servern med en personlighets typ som ingen annan har för att kunna öka varieteten i servern. Jag vill kunna ha mer möjligheter med mitt medlemskap så att min karaktär kan blomstra ännu mer. Allt från att skaffa ett jobb och skapa en stabil framtid till min karaktär. Utan medlemskap så kan jag inte bidra på samma sätt och grad. Jag vill försöka både att utveckla servern och min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriöst rp jag kommer få folk att känna sig välkomna till staden och välkomna dom med öppna ärmar jag är kommer spela bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska RPA inte bara åt sig själv utan för andra också för att annars kan det bli ganska dålig RP.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar som är medlemar rekomenderade denna server till mig, för jag gillar gta men tröttnade på det så dem tyckte detta var ett bra altrenativ när man tröttnat på vanliga gta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka