Accepterad imamensbrorsha00 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

imamensbrorsha00

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: Karim2670

Ditt Hex-ID: Imamensbrosha00

Vad är din discord tagg? Det är en imamen.

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag skulle skärpa mig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för att de tittade på mig då för jag rpade på miss som man ska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag råkade slå på ens bil och sa att det inte var meningen och han sa inget mer om det se så råkade jag slå en person och jag rpade på det som jag skulle jag sa till han förlåt det var inte meningen och skrev miss i ooc chatten som jag alltid gör men sen så bara blev jag bannad för att jag inte rpade på miss när jag sa till han förlåt det var inte meningen och massa så och då fattar jag inte varför jag blev bannad för att jag inte rpa på miss när jag gjorde det som jag alltid gör men då blev jag bannad för att jag inte gjorde någon som jag gjorde. Så det var att jag har gjort något men blir bannad för att jag inte gjorde det när jag gjorde det. Jag fatta inte heller om man rpa på miss som man ska då ska man ju inte bli bannad för staffsen säjer att man ska rpa på miss och det gjorde/gör jag hela tiden samma sak med dsyck det ska man ochså rpa på så fattar inte. Och om det var jag som gjorde fel så vet jag inte äfter som jag rpade och att jag blev bannad för att jag gjort som man ska göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det måste har varigt felaktig eftersom att jag rpade på miss som man skla men det kan har varigt att han kanske inte hörde att jag rpade på miss för jag gjorde det som man ska och jag blev så skockad när jag blev bannad eftersom att jag rpade på miss och på bannen stog det att jag inte gjorde det så att det är konstigt när man gör någon att man blir bannad för att jag gör som man ska göra. Och om det var jag som gjorde fel så vet jag inte äfter som jag rpade och att jag blev bannad för att jag gjort som man ska göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång när jag slog en npc och så blev jag bannad för att jag hjälpte en polis men då gjorde jag bannöverklagan och den blev godkänd och sen innan när man var ny på servern och lalade och inte hade läst igenom reglerna och när man inte kunde reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej äftersom det var miss så hade jag ju inte kunnat det så

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att jag gjorde som jag skulle så vet jag inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka