Nekad im_jonte_ | Whitelist ansökning [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

im_jonte_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: im_jonte_

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198859575103/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan olsson

Vad är ditt discord namn? im_jonte_#4620

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2005

Berätta om din karaktär. leif var en rätt så vanlig människa trodde han men om han kolla runt hos sina kompisar så såg han att han hade rätt så dåligt. Hans pappa lämnade han sen han var ung och hans mamma hade ett dåligt jobb som gjorde att han var rätt så fattig men Leif hade ett intresse för både bilar och polisen och vill gå i en utbildning på något av det

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kan göra ett bra rp secnario och och samtidigt göra ett scenario mycket bättre för andra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag gillar denna servern och vill hjälpa denna server att bli bättre och kunna ha mycke roligt på denna servern

Hur många timmar har du på FiveM? 400+ timmar

Hur hittade du Multistaden? hittade server av en vän som rekommendera den för den hade bra rp

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag har aldrig blivit bannad från en server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka