Accepterad im¨´X_Xvissy | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

im¨´X_Xvissy

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199109525262/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Coko2#5568

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludvig Vinberg han gillar fotboll, kampsport, snälla människor han har då ungefär 23 vänner han vet vad han gör han kan mycket om vissa saker. Han vill även bli polis och ksk nån gång i framtiden vill han bli kriminell och gå med i gäng och smugla dråger och sånt. Hans ögon färg e blå han har bruna ögonbryn, han har brunt hår, han har brunt skägg. Han vill kunna skaffa jobb för att skaffa pengar och hjälpa till i staden eller hur man ska säga de. Han skaffar väldigt många vänner på kort tid också. Han e väldigt trevlig, snäll och visar respekt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna skaffa jobb och föratt jag märker att de e bra rp och bra spelare på servern. Jag vill även kunna ha nåt kul att göra. Jag vill kunna ha medlem för att kunna bli polis också sen också för att jag vill kunna ansöka till kriminell efter ett tag. Jag vill också kunna göra så bra jag kan på servern med mitt rp och sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, roligt rp, roliga scenarion, Vara snäll mot folk, Göra så bra rp jag kan jag kan bjuda in folk till servern så dem kan rpa här. Jag vill bidra med respekt i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha roligt scenario inte försöka vinna och man ska inte bli arg bara frör man förlorar. Och man ska inte bli arg om man förlorar ett vapen tillexempell. Man, ska ha så roligt scenario som man kan.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive ungefär några månader nu typ men min vän skickade discorden till mig och då gick jag in på servern och spelade här ett tag och sen skulle jag ansöka till medlem som jag gör nu.

Godkänd intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka