Nekad iloyyz | Medlem ansökning [Lime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iloyyz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? iloyyzz

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Axel Karlsson är schysst om alla andra e de mot honom, sen ung ålder har axel varit med folk som har gjort massa skit, han började även ta efter folk i hans ålder och gör allt för o tjäna pengar till o med olagliga saker. Axel har nyligen gått med i ett gäng vid namn Shottaz. Axel vill nu lämna gänget shottaz och gå med i ett annat gäng som är mycket starkare med fler medlemmar. Shottaz är ett gäng som Axel sen ung ålder har varit med i men nu känner han att de är dags att backstaba. Axel ber shottaz komma en plats där de andra gänget står o väntar för o snacka med shottaz, dem blir allt mer hotfulla bland varandra och en börjar flasha tabbe och blir då skottlossning på plats. Axel försöker att dra sig undan meedans ett skott flyger mot han o träffar ryggen. Ambulans kommeer till platsen och tar med Axel till sjukhuset och därmed får vård. Polisen kommer även till sjukhuset för o intervjua axel gällande skottlossningarnma, polisen hittar en glock 19 på axel som dem tar in för o undeersöka (dem tar äveen med axel in på station) och förhör han på plats. Dem frågar axel vems glock de var och har svarar att han fick den av en vän. Dem tror inte på han o säger ``är du helt säker på de?´´ Axel svarar JA och blir nervös, dem bestämmer ett förhör imorn klockan 16:00. Axel får advokat men förlorar Rätten och åker därmed in i fängelse för Vapenbrott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket såsom Bra rp, social rp och massor med mer, kommer göra Unive Roleplay till den bästa servern som någonsin har existeras. Kommer speela seriöst och ingen lall, ingen pwg, ingeen fear rp och inte någon failrp häller. Kommer följa alla regler på denna server så att alla andra jag e med gör de också.

TSM ÄR VI STARKAST!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo de är ju såhär att man ska intye spela bara för o vinna scenario utan också för att förlora dem, de ska va kul från bådas sidor och att båda har de kul, båda ska vinna scenarion hela tiden så alltså inte bara en ska vinna utan båda två ska vinna lika mycket. kommer nästan alltid låta motparten vinna om han7hon gör samma mot mig. kommer vara snäll mot alla o fösöka hjälpa så många jag kan och göra en riktigt bra server av detta!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, jag har läst alla regler på Unive roleplay, här e några exempel. Vdm = när man kör på nån heelt utan anledning. RDM = att man skjuter nån helt utan anledning. PWG = när man teex krockar och bara kör vidare och inte rpar på skador. failrp = är när man gör nåt som man tex inte hade kunnat göra irl. fearrp = när man teex hart en pistol mot sitt huvud och fortsätter o svära mot deem eller tex tar upp en pistol o skjnmuter han ist för o säga aa sry bror eller nåt. detta är absolut inte alla regler men de är dem basicsarna men aa hoppas de räcker iaf.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, jag har kört på många amdra seerverar som ortenwave o unive innan, och sen har jag kört på många andra små serverar också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hmm, nope tror inte de bara att jag hnoppas verkligen att jag blir godkänd så jag kan gå in o rpa o ha de roligt med andra som också ska ha de roligt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Gjorde dåligt på praktiska moment

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka