Nekad iloyyz | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iloyyz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Glizzy

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Emil Hansson är 26 år gammal och söker jobb som polis, sen ung ålder har han sett upp till alla poliser i staden och även velat bli en själv. Emil älskar att hjälpa folk då han har fått väldigt mycket hjälp i skolan och hade de svårt, så nu vill han ge tbx till staden! Hjälpa alla som behöver hjälp, de kan va allt från gängkriminalitet till att bära en väska. Emil vill alltid folks bästa, han söker till polis nu för han har varit inne i skitet som liten men vill gripa alla som satte han där. Nästa år när Emil fyller 27 så kommer han nog att bli världsdetektiv då han älskar de han gör och vill bara bli större större och större. Emil har även sett upp väldigt mycket till Leif GW som är en av sveriges bästa detektiver. Emil hoppas han blir godkänd satt han kan göra rätt för sig i denna staden. Tack i förhand!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ta rpn till en helt annan nivå och verkligen satsa på att göra de jag brinner för, alla som är trevliga mot mig kommer jag vara trevlig mot och Unive känns som en sån server där alla är trevliga och skapar glädje. Kommer skapa så himla mycket glädje på denna server Unive. Polis är ett yrke som jag varit på alla serverar jag kört på så jag har väldigt mycket erfarenhet om polisyrket, kommer även dela med mig och erfarenheten till dem nya poliserna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att du ska inte bara spela för att du själv ska vinna utan för att båda ska ha de kul och att båda ska vinna scenarion då de blir tråkigt om bara en vinner och ingen bra rp häller. Irl så om de är T.ex gängkrig så dör ju personer från båda lagen och exakt samma ska e va i fivem då de ska vara exakt som verklighet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, jag har läst igenom alla regler och har också spelat på många serverar så kan dem redan men de är alltid bra att ha lite extra koll gällande reglerna. Här e några exempel: Vdm är när man kör på nån med bil utan anledning. rdm e när man skjuter nån helt utan anledning. fear rp är när man tex har en påistol mot huvudet så ska man ju vara rädd men fear rp är nbär man inte är rädd i de läget. fail rp är när du gör nåt som du inte hade kunna göra irl. ooc e när du pratar som om de är ett spel ist för att prata som de är verklighet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes, har spelat på ortenwave o sen lite små serverar när dem stängde ner. nu känner jag att de är dags att börja på denna fina server unive och prova hur folk rpar osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hmm, tror faktiskt inte de. Kanske bara att de hade vart väldigt kul att bli godkänd på denna medlemskaps ansökan då¨jag alltid velat spoela på unive och göra jätte bra ifrån mig på denna sevrer! Tack i förhand!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagigt din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka