iloyyz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097215106/
Ditt Hex-ID: 110000143c47882
Vad är din discord tagg? iloyyzz
Vem var det som bannade dig? anticheat, har aldrig hållt i ett vapen då jag e ny på servern men blev bannad för aimbot tydligen o larvar sa att jag skulle bli unbannad då jag inte gjort nåt!
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande: File(s) attached
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de va anticheatet
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var påväg att springa till piren
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, som jag sa över så har jag aldrig hållt i ett vapen då jag e ny på servern. ni får gärna pc checka också om de skulle va så!
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nope, har spelat på unive i kanske 4 dagar o har intee blivit bannad elleer kickad för den delen tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har inte gjort nåt fel så inget då jag inte har använt aimbot osv.
Har du lärt dig någonting efter din ban? visste redan sen innan att man inte får använda aimbot så skulle ALDRIG göra de o har aldrig gjort de. vet inte ens vart man får tag på sånt och vill inte veta häller!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart, alla ni staffs gör grymt jobb och har mycket o göra. inget stress!