iloveizor | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iloveizor

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ninmz

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? !izor#1976

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2007

Berätta om din karaktär. mitt name är Nenne Johanson jag är föd 2000-09-08. jag har haft en jobbig barn dom. pappa lämna mig och min mamma själva med varandra min mamma Kristina va svårt sjuk jag visste inte om hon skulle överleva. jag va bara 5 år när pappa lämna oss. så jag fick ta hand om min mamma helt själv. jag tog hand om min mamma mer en jag tog hand om mig själv men hon blev bättre och bättre efter varje dag men efter 5 år så var hon helt fris men hon va endå 55 år då så 5 år efter så gick hon bort i en bil olycka. när det hände då va jag 15 år gammal jag fick flyta till barn hem men jag gillade inte de så jag flydde dom hittade inte mig så jag levde på gatan i 1 månad sen så hittade jag ett litet gäng så jag började hänga med dom efter ett tag så sa dom en sak som jag skulle göra om jag gjorde de så fick jag va med i gänget jag gjorde de och ljög inte för mig jag fick va med som spring pojke och efter 1 år så blev jag en större roll i gänget. nu har jag hänt med det gänget i 5 år och nu är jag 20 år. de är mitt liv just nu men vill bli större i stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag älskar eran server det är den ända jag spelar på för att den är så bra. Jag vill också få tillgång till mer saker så att man kan roligare och seriösa scenarion för att man behöver medlemskap för att kunna för att kunna slåss och skirva i twitter och blocket. jag har en rolig och seriös rp och känner att jag vill komma till en ny nivå av den Rp så därför ansöker jag till medlemskap

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Joo för det första så är det väldigt många som kör på denna server och det förstår jag för att den är väldigt rolig att köra på. och aa har spelat och utforska massor av server och den här är den jag vill satsa på för man träffar så många och rolig personer och jag har blivt så bra vän med en kille att vi nästan sitter varje dag i dc och snackar med varandra och det kan hända med fler personer.

Hur hittade du Unive? joo jag har en väldigt bra kompis till mig som spelade RP och så fick han mig börja RP och börja RP på just den här gryma server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att har en skön rolig RP så att man kan få roliga och seriösa scenarion. och att träffa massor av nya människor och det kommer bli kul för att jag är en rolig och prat goo kille.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mittt mål på denna server är nog att bidra med en bra och seriös rp så att alla har kul. och att hitta nya vänner och folk att prata med. skaffa jobb få pengar köpa min dröm bil som är g-wagon. och att nån dag bli server vakt eller något så att jag kan hjälpa er staffs så att det inte blir lika stressigt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men hoppas jag blir det på denna:)

Tillbaka