Nekad ilon | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ilon liljeblad

Vad är ditt discord namn? ilon121212 eller I=0n

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rewan amin, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam, generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har har haft en väldigt tuff uppväxt, och inte haft föräldrar som stötar honom i det han vill. Och nu vill han bli polis och hjälpa dom som haft som honom/har som honom. Och åka till fritidsgårdar runt om och göra staden till en lugn miljö, och att man ska kunna gå ut och känna sig trygg. Hans stora mål med livet är att bli mc utbildad, han har alltid gillat att köra motorcykel när han var mindre. Han körde ofta olagligt och skrämde folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med till servern är rolig rp runt om mig seriös rp och mycket social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja det betyder att om det händer ett scenario som hände för typ 1 vecka sen och polisen vann säger vi då kommer de kanske bli roligare om polisen låter dom andra vinna lite mer så att alla rpa lika mycket och tycker det är lika kul. Och man ska inte bara spela för att vinna och få massa saker man ska spela för det är kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag jag har spelat på unive innan och då rpa jag på en annan karaktär och då tog jag upp e pistol när någon rikta mot mina kompisar och då blev jag bannad, och jag lärde mig att tänka efter mer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Metagaming Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte de.

Nekad.
Anledning:
du har nyligen fått indraget test-medlemskap

Du får ansöka igen 2024-12-10. Lycka till nästa gång!

Tillbaka