Ej Antagen ilon | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygg-hansa

Vad heter du i verkligheten? ilon liljeblad

Vad heter du på discord? ilon 121221

Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2010

Hur länge har du spelat på Unive? varit medlem i 1 månad spelade sen 2023 vart bannad

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare haft roller där jag lett team och hjälpt kunder. Jag har erfarenhet av att få saker att fungera smidigt och snabbt, vilket jag tror kommer vara bra på Trygg-Hansa. Jag är van vid att stötta andra i teamet och se till att vi når våra mål. Jag kan ta snabba beslut för att hjälpa både kunder och laget att göra bra ifrån sig.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtida plan för detta jobb är att utvecklas som ledare och bidra till att skapa ett starkt och effektivt team. Jag vill fokusera på att förbättra kundservicen och hitta nya sätt att göra arbetsflöden smidigare. Jag ser också fram emot att stötta mina medarbetare i deras utveckling och hjälpa dem att nå sina mål. På lång sikt vill jag vara med och bidra till att Trygg-Hansa fortsätter växa och leverera bra service till kunderna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? 5 timmar varje dag.

Har du läst våra Regler? ja

Nekad.

krim samt med i gäng vilket man inte får vara om man ska vara chef över trygghansa. vänligen kolla
för att se vilka jobb som man får vara krim och chef över innan du ansöker igen.

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka