Ej Antagen ilon | Chef-jobb ansökan [Skyclub]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? ilon liljeblad

Vad heter du på discord? ilon121212

Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2010

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2023 men vart banand så vart medlem i1 månad typ

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har erfarenhet av att leda team och skapa en positiv arbetsmiljö där alla känner sig värderade och motiverade. Jag är bra på att kommunicera tydligt och lösa problem snabbt när det behövs. Jag har också erfarenhet av att planera och organisera aktiviteter, vilket gör att allt kan flyta på smidigt. Jag är van vid att anpassa mig snabbt till förändringar, vilket gör att jag kan hantera nya utmaningar på SkyClub och skapa en bra upplevelse för både team och gäster.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för jobbet på SkyClub är att bygga ett starkt och sammansvetsat team där alla trivs och känner sig motiverade att göra sitt bästa. Jag vill arbeta för att skapa en välorganiserad och dynamisk miljö som håller medlemmarna engagerade och gör SkyClub till en plats där de vill återvända. Jag ser också fram emot att kontinuerligt förbättra både klubben och våra aktiviteter genom att lyssna på medlemmarnas feedback och anpassa oss till nya trender och behov. Mitt mål är att långsiktigt bidra till SkyClubs framgång och skapa en positiv och minnesvärd upplevelse för alla.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? runt 5 timmar varje dag.

Har du läst våra Regler? japp

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka