Accepterad ilon | Beslut Överklagan [Toris + oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
10
Ditt discord namn: ilon.r1

Ditt Hex-ID: steam:110000159c670cc

Vad för typ av beslut gäller det? av med ped,krim,medlem,elitdonator,medlem2025

Vem/vilka tog beslutet? zyphe, .Oskar7829

Varför tror du själv att beslutet togs? dom tog det beslutet eftersom jag gjorde nåpgot efterblivet, jag valde att ta bort min kompis krycka på min sjukvårds karaktär och jag har kanske gjort det max 3 gånger. sen när dom drog in mig i support så ljög jag för jag trode jag hade störe chans men a jag ångar mig grovt mycket. Och varför jag valde att ta bort min kompis krycka var för han bad snält och då kände jag mig väldigt elak om jag inte skulle ta bort den. Och det ska jag ju såklart inte känna eftersom att det är ett fel att ta bort kryckor. eftersom att dom finns för en anledning, det ska inte vara så mycket skottande hela tiden. Men som sagt jag ber så hemskt mycket om ursäkt och har nu väntat lite med att göra en beslut överklagan eftersom att jag har tänkt igenom mitt beslut.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle inte säga att de är så fel men jag ångrar mig mycket eftersom jag har gjort fel. Och om jag nu får en andra chans så kommer jag verkligen ta vara på den. Jag kommer ta bort min sjukhus karaktär. Jag hade inte heller blivit bannad på över 4 månader innan denna ban och jag var grön spelare. Så då undrar jag varför jag får en så otroligt lång ban. men som sagt jag ångrar mig så otroligt mycket och om jag får en till chans så kommer detta verkligen inte hända igen tack.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga bevis <3 och en fråga om denna blir godkänd måste jag då göra en unbann med? eller blir jag unbannad då?

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Granskas av mig och Oleg

Denna ban kommer ändras till en ban för missbruk inom yrke, du är bannad i 7 dagar.
Vi kommer stå fast vid en indragen krimroll.
Men du får tillbaka din ped, och resterande roller UTOM kriminellroll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka