Nekad ilon | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
10
Ditt discord namn: ilon.r1

Ditt Hex-ID: steam:110000159c670cc

Vad för typ av beslut gäller det? redlist från krim rp 6 månader

Vem/vilka tog beslutet? Berdan

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår att Berdan tog detta beslut eftersom jag gjorde fel genom att vara med i en meta Discord, och jag vet att det går emot serverns regler. Det var dumt av mig och inget jag försöker ursäkta. Samtidigt tycker jag att beslutet som togs är för hårt i förhållande till det som hände. Jag gjorde det inte för att skaffa mig någon orättvis fördel, utan för att kunna prata med mina kompisar och förstå vad som hände ingame. Om jag får komma tillbaka till Unive kommer jag självklart att följa reglerna fullt ut. Jag kommer inte att vara med i någon meta-Discord och all information kommer jag att ta reda på ingame, som det ska vara.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt. Jag förstår att jag gjorde fel som metade i Discord och jag tar ansvar för det, det var dumt och inget jag borde ha gjort. Samtidigt känns straffet för hårt i förhållande till vad som faktiskt hände. Jag gjorde det inte för att skaffa mig någon fördel i spelet, utan mest för att kunna prata med mina kompisar och förstå situationen ingame. Jag tycker därför att beslutet borde omprövas. Om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna fullt ut, inte vara med i någon meta-Discord och bara ta reda på information genom spelet som det är tänkt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka