Nekad ilon | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466442956/

Ditt Hex-ID: steam:110000159c670cc

Vad är din discord tagg? ilon liljeblad#0237

Vem var det som bannade dig? sigma den där nere bilen är minus 10 dgr

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-04-07 15_31_38.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pratade ig och ej viste att jag glömde att jag var unmutad idc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod på ett bärg när cenario hände och väntade på att det skulle gå över sen när det var över gick jag ner och skulle hämta min kompis som låg död vid kanten så vi kunde åka till sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att det var en riktig ban kanske lite fel eftersom jag vart banad i 26dgr har sutit av 17 dgr och har 9 kvar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit det jag har sutit av dom men det var korta bans då och jag har lärt mig att tänka som om det är i verkligheten och tänka smart när man spelar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat tänka på att muta mig själv och att ej prata ig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig ganska mycket nu på 17 dagar jag tycker att det är tilräckilgt jag borde bli unbanad för jag har sutit ganska länge och jag har hunit tänka igenom vad jag har gjort och jag har sutit länge nog nu. eller limpis?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag. snälla Limpis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka