Nekad ilon | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466442956/

Ditt Hex-ID: steam:110000159c670cc

Vad är din discord tagg? ilon liljeblad#0237

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787. jag kan ej hitta fram bilden för det är nått fel men jag kan visa den privat om du vill så tog en jätte gammal bild

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-04-07 15_31_57.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej jag gjorde ju inget fel jag krockade ej jag körde från polisen för att jag inte hade körkort och jag köre lagligt och ejså snabbt ut på motorvägen sen där började jag köra lite snabbare så fattar inte varför jag blev bannad det fans ingen anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kör lagligt i satn typ 125 eller något sen blir jag stoppade för rutinkontroll men då har ju jag inget körkort och då börjag jag köra iväg lagligt typ 147 nånting sen kör jag utt på motorvägen där jag börjar gasa i från dom lite i typ 276 nånting minns ej allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en grov felakrig ban för att jag bara körde sen blev jag stoppad och jag krockade ej eller jag körde ej snabbt i stan och om man blir stanad irl och ej har körkort så brukar man ibland köra iväg och då kör man inte lagligt hela tiden men jag körde lagöligt och ganska bra hastighet så fattar ej vrf jag blev bannad. det var kanske dumt att köra i från men ibland gör man det i irl med och jag körde inte så farligt i stan. och jag försökte köra så lungt jag kunde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit bannad innan och då har jag gjort ban överklaga men jag viste att det inte var felaktig och då har jag oftast sutit ut dom men dena bannen var felaktig för att jag inte hade gjort nåt så alvarligt. jag har lärt mig att man ska tänka innan man gör saker jag kanske skulle tänka innan jag körde i väg men det var änåd inte fel att köra iväg. från pollisen jag har ochså lärt mig att man ska spella som om det var irl för det är ju ändå rollspel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej riktigt men kanske stana men man behöver ju ej stanna så jag vet ej om jag kunnde gjort någåt riktigt anurlunda nu men jag kanske kommer på det lite senare men vet ej just nu om jag kunde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att kanske lysna på polisen och att inte köra där ifrån men det var ändå rätt men det har jag lärt mig. och att man kanske sak skaffa ett körkort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka