Nekad ilon | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466442956/

Ditt Hex-ID: steam:110000159c670cc

Vad är din discord tagg? goris.1234 ilon

Vem var det som bannade dig? Moezz detta är ej bilden nedan för jag kan ej ta bilder med Win shift s så det får duga nu.

Bild på banmeddelande: View attachment FiveM® by Cfx.re 2023-04-07 15_31_38.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min brorsa skrev N ordet i en chat och det är ju väldigt fel utav honom men jag pratade med honom efter och sa att det var fel och inte okej för han spelade på min dator. och det var länge sedan det här hände. och nu vill jag komma tillbaka på unice och rpa som vanligt med en ny karaktär. och jag ska inte låta min bror spela på min dator mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ju ett tag sedan nu så jag vet faktist inte riktigt men han/min bror blev väldigt arg på en person som fuskade eller gjorde staff abuse och då använde han det ordet och det var ju fel så nu vill jag komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban mot mig men om det skulle vara min brors dator så skulle det inte vara det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag blivit men det var så små som powergaming och sådant men det har jag lärt mig att man ska följa reglerna till punkt och prickar. för jag tycker det inte är roligt att vara bannad från den rp servern som man gillar mest på hela fivem. av svenska servrar och detta är den största och rolligaste servern att spella på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo det jag kunnde gjort var ju att inte låta min bror sepla på min dator men jag ville ju vara snäll och låta han spela lite och testa hur det var och rpa men jag bad han att läsa reglerna men det tvekar jag på om han gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det jag har lärt mig är att aldrig mer sätta min bror framför min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har ansvar över att ingen gör något med din dator eller konto. Har ingen betydelse alls att din bror var den som skrev n-ordet i ooc chatten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka