- Meddelanden
- 245
- Reaction score
- 10
Ban-referens
fivem-bromsen-587 — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Metar i discord
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag satt med mina kommpisar i en discord. Och samtidigt var vid vårt gänghus sen skriver berra att jag ska komma support och jag kommer vi diskuterar lite. och han ber mig att visa discorden men det väljer jag att inte göra för att det fanns privata saker.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tycker faktiskt inte att bannen var felaktig. För jag gjorde ju fel jag satt i en discord och pratade med min kompisar samtidigt som jag var ingame. Och det kallas meta gaming därför är det inte en felaktig ban.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? det jag har lärt mig är att man inte ska vara med i discords samtidigt som man spelar på en fivem server. och inte sitta och snacka med dom när man är ingame.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni bör ge mig en andra chans, eftersom att jag har fått hårda åtegäder och har tagit till mig om vad jag har gjort. och jag har även tagit bort den discorden vi satt i. och nu har vi skappat en ny discord med några få kommpisar som bara är en social discord. ni bör även ge mig en andra chans eftersom att jag skulle vara grön spelare men blev felaktig bannad av slem. och sen unbannad 1 dag senare när jag pratade med dom i support.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja