Accepterad ilon | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Länk till din steam profil: ilon.liljeblad10!

Ditt Hex-ID: 110000159c670cc

Vad är din discord tagg? ilon liljeblad#0237

Vem var det som bannade dig? hannes

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem bannade mig för att jag råkade krocka och ej märkte av det just i den sekunden att jag krockade då. men att jag kanske skulle tänka på det just den sekunden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i en bil krockade och blev skadad ändå fast ej så länge sen åkte jag vidare och skulle göra lsa sen så blev jag bannad men jag fattade då vrf jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker ej att det var en så felaktig ban för jag skulle kunna göra väldigt mycket annorlunda och kanske tänka efter innan jag ställde mig upp och börja springa. och tänka mer på konsekvenserna som skulle kunna hända om jag ej rpea på det som jag inte gjorde så mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad tidigare ja och då har jag väntat ut min ban och lärt mig ganska mycket typ att tänka efter om man ska göra det eller inte ska göra det. och att man ska rpea som om det vore i verkligheten efter som det är rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle faktiskt kunna göra ganska mycket annorlunda ett exempel är att jag skulle kunna rpea lite mera skador och rpea mer som om det var verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp det har jag faktiskt jag har lärt mig att man ska ta det lugnt när man spelar och ej stressa sig stjäl eller sina kompisar man spelar med och att man ska rpea som om det vore jag och hur jag skulle reagera i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag ni gör erat jobb det snabbaste ni kan jag ska ej stressa på er. och jag längtar tills att få komma tillbaka till Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka