Accepterad ilon | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Länk till din steam profil: ilon.liljeblad10!

Ditt Hex-ID: 110000159c670cc

Vad är din discord tagg? ilon liljeblad#0237

Vem var det som bannade dig? hannes

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem bannade mig för att jag råkade krocka och ej märkte av det att jag krockade då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i en bil krockade och blev skadad ändå fast ej så länge sen åkte jag vidare och jag blev ban typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det ej var en så felaktig ban jag gjorde bort mig och ej reagerade så mycket när jag krockade jag tycker att jag borde reagera mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad innan och jag har lärt mig ganska mycket 1 sak jag har lärt mig är att man ska tänka efter innan man gör något om det är dåligt ska ja Ey göra det om det är bra kanske jag ska göra det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna gjort väldigt mycket annorlunda om jag typ skulle tänka efter när jag krockade som jag glömde i det tillfället. och kanske inte ska köra å snabbt i staden. och rp som om det verkligen vore i verkligheten typ känna hur jag skulle mot om jag krockade

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig väldigt mycket att man först ska tänka innan man gör nåt/drar man ska inte köra så snabbt i stan och man ska känna som om det vore i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag ni gör erat jobb det snabbaste jag kan jag ska ej stressa på er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka