Nekad ilon | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ilon Liljeblad

Ditt discordnamn: goris.1234

Ditt Hex-ID. 110000159c670cc

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff är att jag vill minska regelbrott på denna servern och hjälpa folk. Jag har även div och kompetens, jag tror jag kommer klara av det här. Jag är just nu servervakt och kan dom flesta commands. Jag vill göra allt jag kan för att hjälpa folk som behöver hjälp. Reports kommer även svaras direkt av mig och jag är relativt snabb i pm. Jag kommer specca scenarion och se så att ALLA följer unives regler. Kommer vara snabb i support (Väntrummet ska alltid vara tomt) och hjälpa så mycket det bara går. :) kan vädigt många commands.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det jag inte tycker funkar på unive är alla skotlosningar dagligen jag trötnar på sådant och att folk springer runt och lallar så mycket och alla stormningar som man inte har ansökt för eller baa saker man inte har ansökt för och sen får man komam un dan med sådant det tycker jag inte är okej.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag ska hjälpa staff teamet att bli bätre dom är redan bra men några saker jag skulle kunna bidra med är. hjälp folk i support ofta och dva bilar och sådant och prata med dom andra i staff teamet för att göra så vi blir starkare och lite sådant

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det viktigaste är att bete sig och göra sitt job inte lalal runt eller banna för man kan man sak ta det seriöst och inte abusa elelr spawna ut bilar till vem som eleler sig själv. och vara aktiv prata med andra i staff teamet inte vara rädd för att banna eller inte va rädd att dra in någon i support!.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag är aktiv nu under lov gansak länge typ 13:00-00:00 och jag tar små pauser när jag sak äta eller något jag rpear mycket med och jag kan aså staffarbeta mycket med medans jag rpar och inte.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sedan 2022 typ.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag jag har varit staff på en annan server tidigare och vart sv 2 gånger. och lärt mig av andra staffs. och jag har titta på videos när andra staffs jobabr och när filip320 jobbar hans streams och videor.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja det är det det är donation just nu då jag inte är så sugen på sådant men om det behövs så kan jag ta den rollen <3.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka