Inaktuell ilon | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? ilon

Ditt discordnamn: ilon liljeblad#0237

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff därför att jag känner att jag vill hjälpa folk som inte fattar hur man RPar och så vill jag hålla en god stäming på servern. Jag vill också bli staff därför att jag tror att jag kan passa in i teamet på grund av att jag håller en god ton mot människor och är allmänt social. Jag vill också ägna min tid mot unives staff arbete då mina polare inte spelar lika mycket men jag vill fortfarande spela/hjälpa till på servern då det är något speciellt med den. Sedan så har jag också många timmar på unive och är allmänt bra på hur seriös och normal RP fungerar. Jag är för tillfället Medlemskaps ansvarig men känner att det är dags för ett nytt steg inom unive. Sedan passar jag bra eftersom jag har någar få bans och därför vill jag bli staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 15:00-21:00
Tisdag 15:00-21:00
Onsdag 15:00-21:00
Torsdag 15:00-21:00
Fredag 15:00-22:00
Lördag 12:00-22:00
Söndag 12:00-21:00

Hur länge har du spelat på Unive? typ 3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit sv. jag vet hur saker går till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst RP för att det är de jag söker till främst men är öppen för annat om det skulle dyka upp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka