Inaktuell ilon | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ilon liljeblad

Vad heter du på discord? ilon liljeblad#0237

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick just mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är för att jag känner mig lämplig och har det som krävs för att ta upp detta område, samt att jag känner att det finns för lite medlemskaps ansvariga för tillfället. Jag känner att det hade varit kul att testa på nått nytt det vi säga medlemskaps ansvarig. Att vara det känns som ett jobb för mig eftersom att jag tycker att det är kul att svara på ansökan samt att ta muntliga intervjuer, eftersom jag håller en bra ton och gör den som ska ta intervjuen bekväm och hen ska inte vara rädd eller nervös, jag kommer vara snäll i mina intervjuer och ta bra beslut. Jag tar snabba bra beslut vilket är bra just i muntliga, men på skriftliga hinner jag tänka igenom och jag har en bra uppfattning om vilka som ska vara medlemmar på unive. Jag är väldigt seriös i mitt arbete på servern och kommer ta det på alvar och inte lalla runt i mina beslut och sådant. Jag känner att jag är rätt person därför ansökte jag till denna position.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har mycket tid över till att lägga på Ansökningar och Intervjuer. Jag har bra attityd och bemöter folk med respekt och jag kan förstå att vissa människor har lite svårt med olika saker som till exempel Dyslexi, Tal svårigheter och allt vad det nu kan vara och då får man respektera och jag är väldigt lugn och kan hantera stress.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det här är ett bra ut tryck "Man ska bemöta folk som man vill bli behandlad själv" och med det brukar man syfta på att man ska visa Respekt, Vara en bra lyssnare, Vara lugn och vara allmänt trevlig och sprida en bra stämning. Ovavsät vem det är som vill ta en interviju.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? En roll som medlem innebär ansvar för att följa de etiska och moraliska reglerna som gäller i unives community och att visa respekt för andra medlemmar och deras åsikter. Det är också viktigt att bidra till en positiv och inkluderande miljö och att arbeta tillsammans med andra medlemmar för att nå gemensamma mål.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ja, det är viktigt att kunna följa serverns regler för att kunna bidra med en bra spelupplevelse för alla medlemmar. Utveckling av sin rollspel (RP) kräver också planering och engagemang från den enskilde medlemmen, så det är viktigt att ha ett mål för sin RP och arbeta mot det målet för att göra det så intressant och givande som möjligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig är det din uppgift att underhålla och uppdatera medlemsregistret. Du bör interagera med medlemmarna och ta upp eventuella frågor eller funderingar de har. Du ska också se till att medlemmarna får relevant information och uppdateringar. Du bör samarbeta med andra i ma teamet för att nå serverns mål.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 14-21 tisdag 14-22 onsdag 14-21 torsdag 14-21 fredag 14-23 lördag 10-23 söndag 10-21 ibland lite pauser i mellan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag är prat glad.😁 Jag känner motiverad för att ta den här uppgiften och jag har stor passion för att förbättra servern. Rpat på servern länge nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka