Nekad ille | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ille

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/illekarlsson121311/

Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? Fralle#8456

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2005

Berätta om din karaktär. nikko föddes i Finland den 21 April 1995 hans mamma och pappa var på plats i sjukhuset. Dom åker hem och lever sedan sitt liv som en vanlig finsk familj gör
Toivo börjar skolan och det går bra för honom i skolan han har många vänner och är omtyckt i skolan. Han har bra betyg och sköter skolan väldigt väl. En dag så kommer han
hem från en super bra skoldag och öppnar dörren o hör skrik o saker skramlar. Han går in o ser sin mamma och pappa bråka i köket. Dom står o diskuterar om vem ska bil-lånet
Toivos pappa vill att dom ska dela på avgiften men nikkos mamma vill att hans pappa ska betala den. Toivos pappa får nog och tar med Toivo till stan dom bokar ett hotellrum
o sover där ett par dagar. Dom åker sedan hem och hoppas på att allt lugnat sig o dom kan leva sina liv vidare. Men allt stämmde inte nikkos mamma var inte där. Hon hade lämnat
en lapp i nikko rum där det stod "Hej Nikko! Jag har valt att åka på en liten semester för att ta reda på vissa frågor jag velat få svar på ett tag och att hon hade åkt till Stockholm.
Toivo börjar såklart gråta och visar sin pappa. Hans pappa börjar dricka väldigt stor mängd alkohol och blir en alkolist Toivo börjar få sämre betyg i skolan för han är ständigt orolig
över sin pappa och hur dom ska klara sig. nikko pappa avlider 3 år senare av alkohol förgiftning och nikko blir depprimerad han är nu 17år och är föräldrar lös. En dag tar han tag i sitt liv
och bestämmer sig för att åka till Sverige (Stockholm) för att hitta sin mamma och berätta för henne vad som har hänt och hur deras liv varit utan henne. Han flyttar till stockholm (Kista) och
börjar jobba på en bil verkstad hos en av hans pappas gamla kolegor. Han forsätta tjäna pengar och börjar nu spara till en egen verkstad, Några månader senare får han ett erbjudande att köpa
verkstaden han jobbat i för ett bra o billigt pris för chefen börjar bli gammal. Självklart blir han glad och börjar spara varenda krona och några månader senare köper han verkstaden och börjar
renovera den. Han börjar fixa utrsutning till att trimma/chippa bilar och det går bra för honom folk får höra det och det kommer in flera kunder om dagen. Han börjar få/bygga upp ett namn/företag
och får många kontakter.

Varför ska just du bli whitelistad? för Jag kommer bidra med planerade senarion och roligt rp. Det kommer finnas kvalite i mitt rpande och inget lallande. Jag rpar så verkligt som möjligt och vill ge alla en chans i mina senarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag söker till servern eftersom jag letar efter en seriös server och jag har blivit tipsad att ansökan till denna server.

Hur hittade du Multistaden? av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Öppna en stor fin verkstad med väldigt mordern utrsutning och att börja bygga upp ett stort företag där han ska anställa folk/medarbetare som jobbar för honom. Sen att hitta sin
mamma om hon fortfarande lever vilket han tror för han har en stark magkänsla att han kommer få träffa henne snart.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Tillbaka