Accepterad iLikeRoses | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iLikeRoses

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: iLikeRoses

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/iLikeRoses-/ men använder epic games store/social club

Vad är ditt namn i verkligheten? Aino

Vad är ditt discord namn? iLikeRoses #0724

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rose Stewart och är 20. Hon rymde från sina föräldrar när hon var 16, och har därför lite svårt för hur man ska bete sig i vissa situationer. Hon hoppade dessutom av gymnasiet och har därför svårt att få ett jobb, vilket har lett till att hon ibland begår brott för att få sin ekonomi att gå ihop. Rose drömmer om att bli en berömd artist men just nu verkar det vara svårt att få detta att ske.

Rose gillar också choklad väldigt mycket och har på senare tid hamnat i ett beroende. Ibland stjäl hon därför pengar bara för att köpa mer. Rose är egentligen en snäll person men ibland kommer hennes beroende i vägen för allting, vilket har gjort att hon har blivit lite missförstådd.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan komma med några väldigt intressanta scenarion och har en rolig karaktär

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det såg ut som en rolig värld att spela på och jag skulle vilja prova

Hur många timmar har du på FiveM? 0 timmar, men har 40 timmar på vanliga gta

Hur hittade du Multistaden? Såg en video på när CyrusTv3 spelade på Multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nepp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara vanliga gta online

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka