Nekad ilikedoodles | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilikedoodles

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198127381406/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? ( ͡° ͜ʖ ͡°)#0301

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lenny Larsson, han är 26 år och han vet inte riktigt vad han ska göra med sitt liv efter han kom ut ur sin djupa depression från högstadiet. Lenny gillar att gå på äventyr och att uppleva nya överraskningar varje dag. Han ser fram emot att ta sig upp i livet och bli rikare och få mer framgång.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag och mina vänner vill ha en bra och pålitlig RP server att kunna spela på, och denna verkar som ett bra val. Jag vill vara aktiv och möta och prata med så mycket folk som möjligt och bara ha roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa ovan, jag och mina vänner vill ha en bra server att kunna rollspela på.

Hur hittade du Unive? Jag och mina vänner satt och letade efter servrar så hittade en av mina vänner den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och interagera med mycket folk och bli framgångsrik.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på ett par servrar för länge sen men den senaste som jag kommer ihåg hette nånting med topstar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka