Nekad ilch | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilch

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001201650/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e0b6bf2

Vad är din discord tagg? ilch__

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-10 183420.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag gjorde för att bli bannad var att efter min kompis hade blivit bannad så hoppade jag in i support och skrek svärord och sånt på staffsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis hade blivit bannad på servern efter han hade skjutit nån med ett polisvapen efter han hade knivhuggit hans vän. Då gick jag in i support och skrek svärord och sånt på de för att jag blev arg att de hade bannat min vän. Och då bannade de mig från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban och det jag gjorde va fel. Jag ber verkligen om ursäkt och jag har bättrat mig med rp och att respektera staffsen och de som faktiskt jobbar så att folk ska få en bättre experience i servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit permabannad innan tror jag men jag har ju råkat trolla lite för mycket nån gång och blivit bannad i nån dag. Det står ju 3 tidigare bans på min banmessage, men jag har inget minne om att jag har blivit permabannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat bara hålla mig lugn och respektera att han blev permabannad för att det han gjorde var fel. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag ska aldrig göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att göra rp bättre, att respektera mods och att inte trolla. Jag ber så mycket om ursäkt och det kommer aldrig hända igen. Jag har bättrat mig väldigt mycket och har tränat på rp saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka