Antagen IKLN_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IKLN_

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: ikln_

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli staff för att jag har spelat på servern i över 3 år utan några grova bans under hela min tid. Jag är väldigt aktiv och jag kan reglerna in och ut. Jag har över 2000 timmar på servern och vet för det mesta hur man agerar i scenarion. Jag har tröttnat lite på att rpa just nu och känner att jag vill gå med i staff teamet och göra mer nytta än vad jag kan göra som servervakt. Jag har även en riktigt bra medkänsla, jag har gått igenom det mesta under dessa 3 år jag har spelat så jag vet hur det känns att inte bli hörd eller inte få den hjälp man behöver. Vilket är en väldigt bra erfarenhet att ha.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De senaste dagarna när jag har behövt hjälp i support så har de tagit väldigt lång tid innan jag har fått hjälp (40+ min fast jag var den enda som satt där och de var många staffs online). Jag hade jättegärna blivit support ansvarig då jag gillar att prata med spelarna på Unive och hjälpa de lösa sina problem. Lall är även ett stort problem och att folk är riktiga ögontjänare, ser även ganska mycket copbait vilket jag tycker bör få ett slut. Många svarar inte i pm eller på reports, jag svarar alltid väldigt snabbt i min pm när jag sitter vid datorn och reports.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att ha god kommunikation och dela upp arbetet, effektivisera arbetet. Det är inte effektivt att sitta 5 helpers i ett supportrum, då kan man dela upp sig på fem olika rum och hjälpa ännu mer folk. Använda staffchatten om jag känner mig osäker på något eller om jag behöver hjälp med att kolla över ett stort scenario eller liknande.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är väldigt viktigt att agera professionellt. Man agerar professionellt genom att lyssna på den som man ska hjälpa, inte ta förhastade slutsatser, låta personer prata till punkt och alltid ha en god ton.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar unive flertalet timmar per dag och jag kommer forstsätta med det. Stor majoritet av tiden kommer jag självklart att lägga på staff arbetet. Jag kommer försöka rpa när de är lite folk inne på servern och när det finns många staffs inne. men såklart är prio 1 staff arbete.

Måndag: 16:00-22:30
Tisdag: 16:00-22:30
Onsdag: 16:00-23:00
Torsdag: 18:00- Ingen gräns
Fredag: 18:00- Ingen gräns
Lördag: Beror helt på men många timmar och sena nätter.
Söndag: Beror helt på men många timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Maj 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper eller trainee som det hette då och MA 2 gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag har inget emot att vara inom de områdena som jag inte har klickat i men jag skulle bli mycket mer motiverad om jag fick vara inom dem områdena som jag klickade i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka