Nekad Ikki_ | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ikki_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ida

Vad är ditt discord namn? Rullstolsrambo / mrs_ikki

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 1996

Berätta om din karaktär. Sara är 36 år och jobbar som ambulanssjuksköterska och även sjuksköterska på plats (sjukhuset).
Hon har alltid brunnit för att hjälpa andra och när hon var yngre älskade hon serier som innefattade sjukvård, som Greys Anatomy med flera.
Hennes mål är att bli kirurg innan hon fyller 50 år, men samtidigt älskar hon livet i ambulansen och kickarna av att fara ut på larm för att kunna hjälpa stadens invånare till ett säkrare liv.
Sara är oftast snäll och nära till skratt, men när plikten kallar kan hon vara seriös och objektiv, hon har länge övat på att förstå skillnaden mellan allvar och skoj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelar sjukvårdare på flera servrar, och sett ett mönster i att det brukar saknas sjukvård och det gör rollspelet kul enligt mig, då det ofta ''bjuder'' på många scenarion med många olika personer, jag är bra på att rollspela och bemöta allas karaktärer oavsett vad som spelar som.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska hålla samma nivå och intresse för scenariot även om det inte gått som man tänkt, man får helt enkelt byta bana och skapa ett nytt scenario utifrån där man är om det man hade tänkt inte gick som planerat. Man ska aldrig bli frustrerad eller ta ut det IC/OOC.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FEARRP Definition: Innebär att du inte värnar om ditt liv. Exempel: Du åker ensam till en mörk bongård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har varit på fler servrar, bl.a FBRP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 28 år och har spelat rp i flera år.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Lämnat vår discord Server.
Du får gå med här:
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka