Nekad ikki | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ikki

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ida

Vad är ditt discord namn? Ida #5466

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 1996

Berätta om din karaktär. raktärnamn: Smilla Lexton
Ålder: 35 år.
Arbete: Polis.

Smilla är en glad, allvarlig och social kvinna. Hela hennes liv har hon värderat tryggheten i ett samhälle och velat vara en del av kåren för att undvika att brott sker. När hon var liten vittnade hon ett rån och såg detaljer som sedan avgjorde att skurken blev tagen. Hon som 10åring såg tatueringen på skurkens hand, hon kom ihåg märket på hans keps och hans dialekt. Kommissarien sa till Smilla efter förhöret ”Ja du lilla vän du borde bli polis när du blir stor”. Denna mening kunde inte Smilla släppa. Enda sedan denna dag började hon drömma om livet i uniform och hjälpa folket att bli tryggare.

Smillas familj kommer från London där Smilla tog sin polisutbildning och sedan gjorde succé som polisutredare, men Smilla valde att flytta till Sverige år 2015 då hon fick erbjudande att bli polischef i Solnas stad efter hennes fantastiska rykten som en av Londons främsta poliser. Nya livet som Solnas poliskårs främsta ledare utvecklade henne enormt. Smilla höll kurser och föreläsningar och hade flera samarbeten med sjukvården. Våren 2022 var Smillas högra hand med om en olycka i tjänst som gjorde att Smilla tog tjänsteledigt och tog semester i Unive stad där hon nu vill ta hennes liv till nya möjligheter.

Smilla är glad, pålitlig och samarbetsvillig. Hennes främsta styrka är hennes engagemang till utveckling. Hon är väldigt rak på sak men samtidigt alltid villig att lyssna på den svagaste länken. Hennes sämsta egenskap är att hon kan bli arg ibland. Detta är dock något som Smilla ser som en fördel i hennes yrke. Som kvinna och som utsatt tjänsteman krävs det att ryta ifrån, vilket hon är bra på. Men allt har sin gräns. Smilla är väldigt professionell, behöver hon kanske öppna hennes hjärta någon dag?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på fler servrar som till exempel FBRP, där var jag sjukvårdare. Både där och på andra servrar märker jag att folk trivs av mitt rp och det är väldigt få som har tråkigt runt mig, både IC och OOC. Jag ser charmen i att spela ett spel som man inte vet hur det kommer sluta, och jag spelar aldrig för att ”vinna ett scenario”. Jag brukar försöka utveckla en server med nytänk genom till exempel samarbetsövningar mellan polis/sjukvård och även inom polisen på Bygden som jag spelade på gjorde jag en HR avdelning för att påminna poliser om det sociala rp:t så det inte bara blir ”jag är stor och stark med vapen” utan så fick poliserna även tänka på hur som mår/känner vilket flera uppskattade och tyckte var kul med ett ”nytänk” i en kår.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska aldrig ha ett mål med ett scenario, man ska ha en tydlig röd tråd i hur ens karaktär ska agera/göra, men man ska aldrig bli besviken om ens tanke inte blev som tänkt. Om jag som polis får en pistol riktad mot huvudet ska jag agera rädd och upp med händerna, inte agera Allan Ballan pga mitt yrke.

Hur hittade du Unive? FiveM serverlist

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka