Nekad IKEAS KÖTTBULLAR | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mico the builder

Icke Medlem
Meddelanden
249
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten

Vad heter du IRL? Mico

Vad heter du på discord? Mico the builder#6623

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 295 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har haft en dröm inom unive att bli chef någonstans och nu såg jag att autoexperten saknade chef. Som chef hade jag varit aktiv och varit rättvis mot alla mina kollegor och anställt rätt personer. Det är väldig viktigt att anställa rätt personer som inte bara jobbar för pengarna utan jobbar för passionen. Som chef hade jag varit i lokalen så mycket jag kunnat. Hade snackat mycket med miga kollegor och se till så dom trivs på jobbet. Fast ska ändå vara ganska sträng också och och hjälpa mina kollegor OM dom hade hamnat i bråk.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu erfaren på AutoExperten och har varit det i ungefär 2 veckor. Så jag vet hur systemet funkar på datorn uppe på kontoret för jag har varit där och köpt in delar några gånger. Jag vet också hur stressigt det kan bli. Jag har jobbat själv ibland när det har kommit in typ 7 bilar och jag tycker jag har klarat det ganska bra. Har också samlat på mig mycket kunskap innom yrket under dom här 2 veckorna. Vet också när jag måste anställa nya personer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Anton Andersson! Anton hade en tuff uppväxt i en stad som heter Rosengård. Det är en väldigt kriminell stad då det sker skottlossningar, kidnappningar och drogförsäljningar. Antons familj bestog av pappa Fredrik och mamma Tova. Antons familj var väldigt fattiga. Dom hade ingen bil eller cykel. Antons favoritsport är fotboll och han hade tur som bodde nära en grusplan. Han brukade spela fotboll där med sina kompisar och framför allt hans bästa vän Elon. I hela Antons liv har han varit intresserad av bilar och motorer. Han har tidigare jobbat på vianor. Där jobbade han i några veckor innan det kom en ny chef som sparkade alla. Då gick Anton till AutoExperten för att söka jobb och han blev prov anställd direkt. Sen dess har det bara fortsatt uppåt och nu är han erfaren.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag-fredag: 16:00-21:30 Helger: 12:00- 01:00 lov: ungefär samma som helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, tycker redan mitt jobb är jätteroligt men tycker det skulle vara mycket roligare att vara chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej Unive är den ända servern jag fastnat för. Det är den bästa servern jag testat.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka