Nekad IKEAS KÖTTBULLAR | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mico the builder

Icke Medlem
Meddelanden
249
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149695636

Ditt Hex-ID: 110000146e54294

Vad är din discord tagg? Mico the builder#6623

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: skapar kaos på piren ~320master. Återstår: 12 dagar 3 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var i ett slagsmål

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa en bil av en kille på piren men vi hörde inte varandra för det var en hells angels truck som kom förbi och spelade jättehög musik. Så vi gick fram och bad honom sänka musiken och då hoppade han ut och började slå oss. den andar killen slogs tillbaka men jag försökte stoppa det. tillslut så kallade båda kilarna på några kompisar så började dom slåss så jag försökte stoppa det igen men då började hells angels killarna så mig och då slog jag tillbaka och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och det var dumt av mig att göra det jag gjorde och jag ska inte göra om det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rpade ej på skada: Det var min andra dag på fiveM och jag visste inte riktigt hur det gick till.

lall utanför polisstationen: hoppade runt utanför polisstationen för jag väntade på poliser

sunt förnuft: skulle visa min kompis att min tesla hade måsvingar när vi körde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gått en bit bort och ringt polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer inte ta del av slagsmål och andra olagliga saker.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka