Nekad Ikea in my <3#7423 | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ikea in my <3#7423

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151277564/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Ikea in my <3#7423

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född år 1992, heter Viggo hermansson han är blod/brunett o har blåa ögon. Han har haft en ganska stökigt mellanstadie år där han krossa rutor, röka samt snusa osv.. men sen på högstadiet hitta han sig själv o tog i kapp allt o sluta med allt han skaffa en flickvän som var lika gammal hon var hockey intresserad o de tog hon med till Viggo.. han fick upp intresset för de i högstadiet, han ville börja men han var försen på de men han börja kolla på Rögle o fick intresse för de! Han klara högstadiet o gick ut med 250 meriter, börja på ett gymnasium där kan snabbt fick vänner o levde livet han gick ut gymnasiet bra han blev elektriker, men en dag gick de snett o han fick ström i sig o blev inlagd men efter omständigheterna måde han bra. Han fick dock förbi för elektriskt, nu har han fått intresse av polis nu vill han börja på de.............

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer tillföra bra roleplay, kommer respekterar alla, kommer även vara aktiv!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag är somsagt en bra rollspelare o jag kommer tillföra några medlemmar också.

Hur hittade du Unive? De var en hockey kompis som hittar er o har fått höra mycket bra om er!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få de så bra så möjligt! Även att lära mig till riktiga livet o har ett stort intresse av polis o vill bli ännu bättre än vad jag är!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!
 
Nekad utveckla mer om varför just du ska bli och varför du vill.
 
Tillbaka
Top