Nekad ikea | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ikea

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d

Vad är din discord tagg? bajskorven123_12

Vem var det som bannade dig? Maradona.Goat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-17 123511.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som att jag tog hans gambino deagle jag kommer att förklara allt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här att jag och min kompis hade precis fått jobb på kriminalvården och då så innan de alltså så hade vi tagit interju med e ngrabb som jobbade på kriminal vården han anställde oss och vi sa några frågor till han en av dom frågorna var får vi söka igenom folk och om de har vapen eller något kriminellt på sig så får man ta de och då så svarade han ja och då så efter de typ 1 timme efter så hoppade en polis in i våran radio och sa att det var en efterlys grabb på torget dom sa att dom behövde förstärkning och at ten grabb har vapen på sig jag och han alltså min kompis åker dit vi ser en grabb på torget min kompis säger i radion det är nog han jag skulle hoppa ut och söka igenom han men jag råkade trycka z och den binden har jag så att jag ligger ner och då så körde bilen av sig själv och jag var kvar i hans inventory och jag glömde berätta men jag har aldrig jobbat som yrket kriminal vårdare och som sagt jag var kvar i hans inventory och jag lootade ha noch tog hans vapen jag sa i radion att jag hade tagit mannens grejer och då så åkte jag och parkerade in min bil och så behövde jag dra för att jag behövde äta mat irl alltså efter de så kom jag in igen och så satt polisen kvar i radion och då så sa jag jag har vapnet och han åkte till mig och sen så gav jag han vapnet eftersom att han sa atthan skulle ha de och sen så har jag bara rp at och inget har hänt men jag hade fottbolls match och nu när jag försökte att gå in så var jag p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var de inte de är mitt fel och jag viste inte att man inte fick göra så och jag ber så hemskt mycke om ursäkt för de jag har gjort men jag kan försöka kontakta polisen och säga att du ska ha tillbaka den men jag har valt att lämna de jobbet eftersom att jag inte viste riktigt hur man rpade som de men jag vet att de hänger på mitt ansvar men förlåt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en anann gång då var de så här att jag blev bannad i 1 timme för att jag spammade reports och jag spammade 2 gånger att jag behöver trusted föra att jag ska köra paintball.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade hoppat ut ur bilen och sagt till han att det är en efterlyst man som är på torget som vi letar efter skulle du kunna hålla upp dina händer så skulle jag kunan kolla om det är du som vi leter efter och mannen vi letar efter har en pistol så skulle jag kunna få söka igenom dig? så hade jag kunnat ha gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja massor att man inte får söka igenom en spelare igenom bilen men de var inte mening men förlåt mig det är mitt fel men jag kan försöka att få tillbaka de om de är de du vill och jag kommer aldig att jobba där igen efter som att jag inte kunde hantera yrket så som man ska göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka