Accepterad iiits_Bean2k | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iiits_Bean2k

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hani

Vad är ditt discord namn? iiits_Bean2k#5267

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Abdi är en ung man från Syrien och han hade en sorglig uppväxt, han växte up i krig och han fick bara gå i skola en gång om veckan, när Abdi blev 15 under dagen det var hans mammas födelsedag så fick Abdi ett samtal från en nära vän och hans vän sa att medans kriget pågick så dog hans's familj i en bombning i Syrien han behövde, Abdi blev deprimerad efter att ha behövt se sin familj i graven speciellt under sin mammas födelsedag och det gjorde så att Abdi svor att aldrig återvända till Syrien någonsin igen. Abdi valde att ändra sitt liv genom att flytta till sverige, han behövde spendera alla hans pengar för att flytta till Sverige, men han valde att utbilda sig i universitet så att han till slut kan få ett bra jobb och ett bra liv, abdis dröm är att äga en mercedes och en bostad och han kommer att jobba hårt för att få det. Abdi är född år 2000 och hans största intressen är att spela sport på fritiden och att köra bil. Abdi är en väldigt snäll person, men om man är för taskig mot honom som t.ex att snacka om hans familj så kan han bli lite aggresiv och börja slåss men han skulle aldrig göra det under arbetstid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skaffa jobb och hjälpa sammhället. Och jag vill bli bättre på rp. Jag vill ta rp seriöst och jag skulle vilja bli whitelistad, jag vill se hur det är att roleplaya och jag vill lära känna nya personer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att i ett scenario ska man inte spela för vinst utan roleplayen ska fortsätta så att det inte blir tråkigt.

Hur hittade du Unive? En vän rekkomenderade det.

Tillbaka