Accepterad Ihrstan | Whitelist ansökning [JJ] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sebastian

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198359506389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebastianos#7299

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Sebastian Paupau är född 1998
Han gillar höga farter och fina brudar.
Sebastian hade det svårt som ung och blev ofta misshandlad av sin alkoholiserad pappa. Tack var det drog han sig åt att hänga med kamraterna utanför hemmet istället, vilket fick honom att komma in på gängkriminalitet.
På grund av sin hårda uppväxt så är Sebastian aning Lättretlig och har en kort stubin. Men framförallt så tror han på vänlighet mot folk som behandlar honom med respekt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelist eftersom jag bidrar med bra rp. Jag bidrar som sagt med gott rp. Jag tycker även att det är roligt att ha whitelist för då kan man få whitelistade jobb och rpa på ett roligare sätt jämfört med owhitelistade spelare. Jag är aktiv också. Jag är aktiv varje dag typ, fast vissa dagar är jag kanske inte inne på grund av att jag kanske spelar andra spel eller pluggar. Jag har läst alla regler och förstår dom och har även rpat nu owhitelistad så jag vet hur det fungerar och jag är redo för nästa steg!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha rolig rp och roligare jobb. Saken med whitelist är att det är jätte annorlunda jämfört med owhitelistad eftersom man kan inte få ha samma jobb, man kan inte göra samma saker. Jag menar utan whitelist så tror jag nog inte det är så roligt.

Hur hittade du Multistaden? Min vän rekommenderade mig den här servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så kul som möjligt och jag vill vara med och bidra till goda förutsättningar för alla samt bygga upp servern på ett bra sätt så alla kan ha roligt och leva i sina roller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nä, spelar enbart på MultiStaden

Tillbaka