Nekad Ihrstan | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2004

Vad heter du på discord? Sebastianos#7299

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kan jag spela mellan 16:00 ish fram tills 22:00
På helgerna kan jag spela mellan att jag vaknar fram till 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? 150 timmar ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till med att skapa bättre RP genom att /dv bilar och /kick (ID) (anledning) folk som inte sköter sig och förstör RP upplevelsen för andra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag gillar Unive och dess community, och vill därför hjälpa servern att bli bättre. jag strävar konstant efter att hitta nya sätt att förbättra min och andras RP upplevelse.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Om någon pratar OOC in-game så kommer jag säga till dem i OOC chatten att de kan bli bannade för sådant. Jag skulle göra mitt bästa för att hjälpa till där jag behövs.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är ansvarstagande och är mestadels opartisk i konflikter som inte involverar mig. Så låt säga att min vän RDM'ar någon, då kommer jag att /kicka hen, alternativt ta kontakt med någon staff eller support som kan ge hen ett grovare straff. även fast hen är min vän så ska alla följa serverns regler!

Varför vill du bli servervakt? För att kunna hjälpa till med att förbättra RP'n på servern, Så tillexempel kommer jag /dv kvarlämnade bilar eftersom det bryter min och vad jag tror är många andras RP upplevelse.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har rätt så bra koll på staff kommandon så som /kick ID (anledning) eller /revive ID

Är du whitelistad på serven? Jarrå

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, Jag har blivit bannad 1 gång i 10 dagar för att jag rånade utan mask.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, om man nu inte räknar in redzone (PvP) servrar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka