Accepterad ihatetomu12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forsgren32

Erfaren Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,660
Reaction score
758
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199227594048

Ditt Hex-ID: 11000014b89e540

Vad är din discord tagg? Hacker...#4476

Vem var det som bannade dig? CrustLux#9009

Hur lång tid var din ban? min ban var i 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det kan va att jag råkade skriva fel, jag hade skickat på hjälp innan detta men då hände det inget, så det låg sparat, så jag hann inte riktigt läsa om vad det stod

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag bytte till min kvinnliga karaktär. så direkt så springer jag till ett garage och börjar köra lungt och sansat. från ingen stans så kom det 2 gubbar och fråga om jag ville tjäna pengar, och då svarade jag såklart ja, så då åkte jag med dom så sa dom att jag skulle få en miljon och en bil om jag gjorde något, men dumma jag fattade ju inte vad dom skulle göra. dom kör till ett ställe som inte har några kameror eller att några personer var där vid platsen. sen från ingen stans sa dom att jag skulle knu##a båda dom annars så skulle inte jag få något, men när dom var färdiga så skulle vi åka iväg o fixa pengarna och bilen. då började dom båda lalla sönder (har inget klip) dom började dra ut varandra ur bilen, men tillsist så började en slå mig med baseboll trä tills jag tuppar av. sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att jag hade det redan sparat sen jag spawnade in då råkade jag skriva: dog av ingenting. men jag skulle skriva blev rdmad och att folk lallade

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inga banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skrivit rätt från början och kolla vad det står innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kolla vad det står istället för att skicka fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är jag med på :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka