Nekad ihatetomu12 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forsgren32

Erfaren Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,660
Reaction score
758
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? Hacker...#4476

Ange ditt födelsedatum 14 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är att nån på min gubbe som heter felicia, hon brukar hänga på torget och försöka hitta kompisar. när hon har hittat en kompis brukar dom snacka skit typ om vad dom brukar göra om dagarna, så gör jag det om och om igen. när hon inte letar efter kompisar så brukar hon jobba, hon jobbar på fastighetsbyrån.

jag har en till gubbe som heter Johannes Karlsson som är kriminell, han brukar försöka hitta några personer att hänga med o göra some criminal stuff, han brukar hänga med en som heter Anders Karlsson, vi brukar göra LSA och sälja vapen, och sen så brukar det hända lite roliga saker, vi brukar åka bergodahl banan.

kommer inte på något mer nu :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i 1,5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/1267328320/760/remote/218/screenshots/20230122234022_1.jpg hoppas det funkar

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla servern borta från lallare och sånt, det är typ som en mini helper, en server vakt kan banna kicka, ressa och sånt, vad jag vet så brukar det komma in folk och lalla, lallarna dom brukar typ få vapen och sånt av krim personer

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag är så JÄVLA trött på att folk inte lyssnar på reglerna längre (det var bra när jag började på unive)
jag vill få bort alla lallare så att det ska bli mer seriös rp.
det skulle bli mer seriös rp om folk inte snackade ooc och metagamar (det är det tråkigaste folk kan göra)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att man tex inte bannar sina kompisar eller närstående
abuse är att man typ revvar sig själv om man typ där i en skottlossning
det kan nog förekomma sig tex om man är jävligt trött o inte tänker på vad man gör ksk man råkar ressa
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top