Nekad ihatetomu12 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forsgren32

Erfaren Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,660
Reaction score
758
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? Hacker...#4476

Ange ditt födelsedatum 14 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv på datorn varje dag direkt efter skolan

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varat medlem i 2,5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/1267328320/760/remote/218/screenshots/20230122234022_1.jpg hoppas det funkar

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en liten mini staff som ska underlätta staffsen arbete med småsaker som att folk lallar och säga till dom för att lära alla nya spelare hur dom rpar på bästa sätt så det blir en så realistisk rp som möjligt och så att det blir så roligt som möjligt om person lallar och beter sig illa är jag inte rädd för att ta åtgärder man kan börja skriva /pm (id) och skriva sluta lalla och om han inte lyssnar då så är det bara att kicka och om personen lallar då fortfarande kan man börja tänka på /svban. EN servervakt tar mer ansvar än att bara se till så att du själv inte gör regelbrott. Jag vill att alla spelare har en bra rp nivå när folk spelar här och det kommer jag göra mitt bästa till att göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Mina anledningar till varför jag vill ha servervakt på just unive är på grund av att denna server inte bara har gett mig roliga stunder och liknande utan också hjälpt mig med sociala problem, så som att jag har fått enklare att prata och träffa nya människor. På grund av dessa anledningar så vill jag bli servervakt på unive, eftersom jag känner någon sorts skyldighet till att ge tillbaka till servern som har hjälpt mig med sådana problem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om man är i ett senario eller aa typ ett skottsenario och sen dör du om du då kommer på att revva dig själv. inte acceptabelt. men ochså kan man göra en kort förklaring var korrup servervakt att man gör så att allt blir en fördel för en själv typ.banna/kicka folk för att vinna kan
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top