Accepterad IGEE BANJOO | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IGEE BANJOO

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? igor

Vad är ditt discord namn? IGEE BANJOO

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Igee Banjoo. Han föddes i polen i en liten by. Igee banjoo har alltid varit en snäll och glad kille med många vänner, han hamnade inte i problem ofta alls. Men det var en händelse som förendrade hela Igee Banjoos liv, det var en person som dödade hans bror på en fest. När Igee Banjo fick reda på denna nyheten så ville han bara ha hämnd. Igee Banjo fick reda på var den personen som mördade hans bror bor.

Efter 2 veckor hade Igee Banjoo planerat vad han skulle göra mot sin största fiende. Han skulle få sin tjejvän att lura grabben som mördade hans bror till en sushi stuga och sedan skulle Igee Banjoo åka förbi på en voi och smattra skott i hans huvud.

Dagen har kommit det är idag allt ska ske. Allt går som planerat och Igees banjoos tjejvän sitter med Igees brors mördare. Igee är lite nervös att göra detta men han måste, han måste hämnas för sin bror. Igee gasar på voien åker förby och avlåssar 10 skott mot killen, Igee ser personen ramla på plats.

Personen som Igee Banjoo avlåssade skott mot dog på plats men ingen vet vem som gjorde det eftersomm att vapnet inte har hittats och personen som gjorde det hade mask och handskar.

Även fast ingen visste att det var Igee som gjorde det så vill han fortfarande flytta från polen så att han inte riskerar att åka fast så han hittade staden Unive och han håller på att flytta dit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom att jag har erfarenhet inom rpa så kan jag också hjälpa nya spelare med deras rp och ge dem lite tips på saker man ej ska göra och borde göra. plus så kan jag utvecklas som person genom att vara på en server med mer erfarna spelare så kan jag utvecklas som rollspelare på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel att man själv inte ska vinna varje scenario Utan Att man låter den andra partnerna också vinna scenariot så att det blir bättre och roligare rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, till exempel NLR= att man inte ska komma ihåg grejer från en scenario som man dör i efter respeawn, RDM= det står för random death match och det betyder att man dödar någon utan en andledning, VDM=att man andvänder sin bil som ett vapen och åker in i folk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört 1-2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka