Accepterad iFlash | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iFlash

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik

Vad är ditt discord namn? iFlash#8005

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2001

Berätta om din karaktär. jag heter Nils Olofsson. När Nils var liten så hade han en tuff barndom för hans föräldrar var missbrukare. Om Nils sa något till nån så skulle Nils blivit sönder slagen med ett bälte av sin Pappa. Nils behövde alltid ha lång byxor och långarmad för att ingen skulle se has blå märken och sår. Nils blev tvingad att köpa knark till sina föräldrar .Men Nils hittade en snygg tjej så han gick fram till hon och frågade om hon ville bil tillsammans men hon sa nej och då retade hela tjej gänget han. så sprang Nils till en bro och tänkte hoppa men en person såg han så personen ringde polisen . Polisen kom och frågar Nils vad som har hänt men Nils ville inte säga . Men polisen sa kom hit så kan vi prata bara du och jag. Nils svarade inte då men polisen gav sig inte så Nilsgick ner från kanten och gick till polisen. Polisen sa att vi åker till polisstation och ringer dina föräldrar men kalle skrek nej . Polisen frågade varför Nils inte ville ringa sina föräldrar. Kan du berätta kalle sa polisen. mina föräldrar sa att jag skulle säga detta ifall polisen frågade. Då sa polisen sätt dig i polisbilen och åkte in till polisstation. polisen ringde till en foster familj och frågad om dom kunde ta emot e i dag och foster familjen sa vi kommer nu. Nils fick träffa foster familjen. polisen snackade med foster familjen att Nils har haft det jätte tufft. Nils fick åka till hans nya familj.(12 år senare )Nils har flyttat från sin foster familj men Nils har en bra kontakt med sin foster familj. Nils mår jätte bra nu men när Nils tänker till baka så blir Nils ledsen. Nils vill jobba med bilar. Just nu letar Nils efter en Hustru som han kan sedan bilda familj med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriösa scenarion MED JÄTTE hög RP där jag även kommer ha en social RP kanske bli polis eller nånting, jag kommer att göra massor scenarion och Nils kommer försöka träffa nya kompisar i denna stad vem vet, han kanske bli kriminell :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna, då menar jag om det är ett butiks rån, då är det inte så kul ifall den kriminella tar en bil som går 500 och polisen 300 då vinner man enkelt, man ska tänka att det ska vara kul för alla

Hur hittade du Unive? Spelat förut men har kommit tillbaks nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka